طراحی وب سایت

تولید محتوا در بازاریابی دیجیتال

تولید محتوا در بازاریابی دیجیتال

1398 شهریور 17 | ادمین

• چه نوع محتوایی می‌خواهیم ایجاد کنیم؟

• چگونه آن را در اختیار مخاطبان هدفمان قرار دهیم؟

• فرمت‌های مختلف را مشخص کنیم و یک تقویم محتوایی ایجاد کنیم که به ما در برنامه‌ریزی کمک کند.

• هر چه کاربر در قیف تبدیل پیشرفت کند محتوایی که می‌توانیم به او ارائه دهیم خاص‌تر و متمرکزتر است.

محتوا موجب چیست ؟

۱)محتوا تخصص و تسلط شما در یک موضوع و حوزه به نمایش میذاره.

۲)محتوا باعث وفاداری میشود.

۳)محتوا شروع کننده یک گفتگو هست.

۴)محتوا قابل دسترسی هست.

۵)محتوا محصول را میفروشد.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا فرایندی در کسب و کار است که به تولید محتوای گیرا و مجاب‌کننده و توزیع آن

برای جلب توجه، جذب و درگیرکردن یک گروه مشخص هدف از مخاطبان،با هدف برانگیختن اقدام‌های سودآور در مشتریان می‌پردازد.( جو پولیتزی)

۶ اصل محتوا در بازاریابی محتوا

برای اینکه محتوایی موثر و تاثیر گذار داشته باشیم بدون شک باید اصول اولیه را رعایت کنیم :

1) محتوا قابلیت بصری داشته باشد.

2) شناختن پرسونای مخاطب.

3) تولید محتوا در فرمت های مختلف.

4) زمان انتشار محتوا.

5) اشتراک گذاری محتوا.

6) نوشتن بهترین عنوان برای محتوا.

*پرسونای مخاطب : پرسونا تصویری فرضی و شفاف از یک فرد (و گاهی یک کسب و کار) است که می‌تواند مشتری یا مخاطب یا خریدار ایده‌آل ما باشد و فکر می‌کنیم این تصویر، در مورد تعداد قابل توجهی از مشتریان، مخاطبان یا خریداران ما مصداق دارد.*

* مجموعه‌ای از ویژگی‌ها، ترجیحات، داشته‌ها، خواسته‌ها و الگوهای فکری و رفتاری مخاطب یا مشتری فرضی اشاره دارد*

برچسب ها :