طراحی وب سایت

بازاریابی دیجیتال در مقابل بازاریابی سنتی

بازاریابی دیجیتال در مقابل بازاریابی سنتی

1398 شهریور 17 | ادمین

مشتریان این روزها به تبلیغات مستقیم به ویژه تبلیغات تلویزیونی و بیلبوردها بدبین شده اند و برای انتخاب کمتر سراغ اینگونه تبلیغات می‌روند.

بسیاری از کسب و کارها برای حضور هرچه بیشتر و کسب سهم بیشتری از بازار از تکنولوژی های نوین استفاده می کنند

دیجیتال مارکتینگ از تکنولوژی های روز در راستای دستیابی به جدیدترین شیوه های تعامل با مشتریان استفاده می کند و با کمترین هزینه امکان فروش هرچه بیشتر محصولات و خدمات را فراهم می‌آورد.

بازاریابی سنتی شامل مجموعه وسیعی از تاکتیک های بازاریابی مانند فروش مستقیم، تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، پست، تبلیغات چاپی، موارد مرتبط با ترفیعات چاپی مانند کاتالوگ یا بوروشور و این بازاریابی سنتی معمولا پرهزینه و گران است و خرید آگهی های تلویزیونی و رادیویی یا تبلیغات چاپی بسیار پرهزینه می باشد. صرف بودجه های بازاریابی بابت بورشورها ، کارت های ویزیت،پست نمودن کاتالوگ ها و موارد مشابه از جمله موارد پرهزینه است.

پیگیری سخت تر نتایج  بازاریابی سنتی نسبت به بازاریابی دیجیتال و افزایش هزینه ها با استخدام بازاریاب و فروشنده از دیگر نکات منفی بازاریابی سنتی است .