طراحی وب سایت

هدف و استراتژی سایت خود را تعریف کنید

هدف و استراتژی سایت خود را تعریف کنید

1398 شهریور 17 | ادمین

به نظر می رسد که این یک نکته ساده باشد ، اما قبل از آنکه ابتدا به طراحی وب سایت خود بپردازید ، ابتدا باید در مورد هدف آن شفاف باشید.

فراتر از دانستن صنعت و تعریف استراتژی محتوا ، باید به این فکر کنید که USP شما (نقطه فروش منحصر به فرد) چیست و چگونه می خواهید به این نتیجه برسید.

مردم احمق نیستند اگر خود را برای سودآوری یا افزایش مشخصات شخصی خود در آنجا قرار دهید ،مردم از طریق آن می بینند. طراحی وب سایت شما به طور مستقیم با مارک شما مرتبط است ، و باید به همان اندازه معتبر و جذاب جلوه کند.

"یک فرهنگ" فرهنگ هدف "به سؤالات مهم پاسخ می دهد که چه کسی است و چرا وجود دارد. آنها فراتر از سودآوری ، فرهنگ هدف دارند. "

برای رسیدن به چه چیزی تلاش می کنید؟
هنگامی که هدف شما مشخص است ، تمرکز به سمت عملی که می خواهید بازدید کنندگان هنگام فرود در وب سایت شما انجام دهند تغییر می کند. آیا سایت شما فقط برای نمایش اطلاعات وجود دارد؟ برای فروش محصولات؟ برای ورود به سیستم؟

جواب این امر در نهایت به شما نشان می دهد که وب سایت شما چگونه به نظر می رسد و احساس می کنید. با استفاده از تجارت الکترونیک به عنوان نمونه ، یکی از عناصر مهم طراحی شما صفحه فرود شما است.

آخرین روندهای طراحی وب را تحقیق کنید
طراحی وب به سرعت تکامل می یابد ، اما روندهای شایع تری نیز وجود دارد که می توانید از آنها بیاموزید. در این مرحله ، توجه به این نکته مهم است که فقط به دلیل اینکه یک جریان وب جریان دارد ، به این معنی نیست که لزوماً برای شما مناسب است.

48٪ از مردم طراحی را به عنوان مهمترین عامل یک وب سایت ذکر می کنند ،بنابراین مهم است که وقت خود را صرف کنید و به آنچه رقبا انجام می دهند نگاه کنید. هر بخش دارای سبک های مختلفی خواهد بود ، بنابراین ضروری است که بدانید آیا می خواهید در صنعت خود جا بیفتید یا آن را مختل کنید.

الکس واسیلی - یک متخصص برجسته برند - معتقد است که شما باید همیشه به جای سن یا جنسیت ، توسط صنعت تحقیق کنید

الکس واسیلی: "از نظر تئوری رنگ یک چیز کامل وجود دارد - کدام رنگ ها احساسات خاصی را نشان می دهند ، و اینکه چگونه آنها را به نوعی احساس قرار می دهند. من فکر می کنم این بستگی به این دارد که آیا شما سعی در ایجاد اختلال دارید یا در جای خود قرار دارید.

"اگر می خواهید اختلال ایجاد کنید  می خواهید چیزی کاملاً متفاوت از آنچه این بخش ارائه می دهد ، متفاوت باشد. اما اگر می خواهید در آن جا قرار بگیرید ، الگوهای روشنی وجود دارد.

"اگر یک شرکت فناوری هستید ، احتمالاً در آنجا چند رنگ آبی خواهید داشت ، در حالی که اگر یک شرکت نوپا باشید ، ممکن است در آنجا رنگ پر جنب و جوش و پر جنب و جوش داشته باشید. در مورد قلم شما هم همینطور است. شما یک طراحی بسیار تمیز ، ساده و فضای سفید زیادی می خواهید. "

الکس واسیلی ، مدیر برند